søndag den 25. marts 2012

Nyt besøg på hospitalet (igen)!

Efter en lang bus tur fra pokhara ankom vi til kathmandu igen den 24 marts. Og dagen efter tog vi nogle stykker på hospitalet for at få tjekket maverne. Lægen fandt ud af, at den ene af de to bakterier jeg havde da jeg var indlagt ikke var død og det var derfor jeg stadig kastet op og stadig har det dårligt efter jeg har spist. Men jeg skal så nu tage fire piller til aften i to dage, så krydser finger for det virker. Ellers må jeg lige forbi de vidunderlige og søde læger+sygeplejesker på ciwec klink igen(;

Ellers har vi bare hygget og købt gaver her i Kathmandu. Vejret her er lidt koldere ind i pokhara men her er da 26 grader hverdag. (:

Det var lidt herfra mig som stadig har det godt og er meget glad ved nepal(:

Xo xo.

Line <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar